maandag 29 juni 2015

juffen bedankjes

Schandalig, 2maanden is het ondertussen geleden dat ik hier nog eens wat creativiteit kwam tonen.  Niet dat ik niets gedaan heb maar gewoon niet de tijd genomen om het hier op mijn blog te zwieren.

Nu nam ik vandaag nog eens de tijd om mijn fototoestel te nemen en de zaken die ik maakte op de gevoelige plaat vast te leggen en zo te vereeuwigen op mijn blog.

Allereerst een zeeppompje gepimpt voor juf Chantal:


Dan ging Zoë 3 hartjes te lijf met verf, daarop kwamen mooie spreuken te staan


En voor de juf van Janne kozen we kleine glashoudertjes waar we de juffen hun naam opzetten.



Verder kreeg ik nog de 'vraag' om voor de klasjuffen van het 6de leerjaar een 'aandenken' te maken.  We brainstormden met een aantal ouders en kwamen uit bij het bedrukken van een T-shirt.  De namen van de kinderen moesten erop komen, verder kreeg ik carte blanche.  Dit is wat ik ervan maakte:

Voorkant

Achterkant


Tot blogs!




1 opmerking: