zaterdag 10 januari 2015

Pyama-tijd

't Is vandaag zo winderig en koud buiten dat het weer is om de hele dag in de pyama voor de tv te zitten met een kopje warme chocomelk.  Daar ik eerder deze week al bezweken was bij Kersenpitje door de stofjes in de solden ging ik dan ook maar met een leuk 'sponsje' aan de slag voor mijn dames.  Er ligt nog een ander spons-stofje te wachten tot metamorfose-tijd.

Hierbij mijn 2 dames die alvast hun pyama niet meer uit willen doen





Op naar het volgende exemplaar!

Tot blogs!

5 opmerkingen:

  1. oh, ziet er inderdaad echt gezellig uit! Leuke stoffenkeuze.
    Hier ligt er ook stof klaar voor een pyjama. Ik maak dat ook graag want ze willen hem ook niet meer uit doen. Tof hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke pyjama's.
    Mag ik vragen of die 'spons' rekbaar is ?
    Ik heb nog nooit spons verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja deze is rekbaar hoor. Die met de aapjes komt v kersenpitje, momenteel heel goedkoop zelf ;-)

      Verwijderen