zondag 25 januari 2015

creatief voor mezelf en dochter

Gisteren nog eens aan de slag gegaan met mijn Burda 7828 patroon, het blijft een heerlijk modelletje voor mij en super om te maken én dragen!  Een retro getint stofje lag al enige tijd te wacht tot deze metamorfose.

Bij gebrek aan de huisfotograaf maar even een 'tafelfoto' van mijn exemplaar


Verder ook nog een herfst-stofje omgetoverd tot een Alijn rokje voor mijn smalle spruit hier.  Al een geluk, ik kreeg uit het stofje nog net een Alijntje mt 8j, het had geen jaar meer tussen mijn stapel stofjes moeten liggen... (de kleuren is warmer in het echt)


Tot blogs!

1 opmerking:

  1. Hopelijk heb jij meer geluk met die Fragilestof... Bij mij was die na 1x echt al héééééééééééél erg opgewold. Zo erg zelfs dat ik er foto's van heb getrokken en doorgemaild heb naar Fragile en gratis een nieuwe coupon andere stof heb gekregen. Heb veel opgewolde kledij intussen, maar had er nog nooit vor gemaild omdat ik dat wel wat als normaal beschouw na wassen en dragen enzo, maar deze was erover ;).
    Hopelijk jij meer geluk!

    BeantwoordenVerwijderen