zaterdag 29 november 2014

Kerstballen, fles en meerkleurensticker

't Is nog wat vroeg, ik weet het maar als ik al dat schoons op het www zie kan ik er niet aan weerstaan om een copy-cat te zijn en ook eens mijn kerstballen te 'pimpen' met vinyl.

Bij de kerstbal met de windhond waren mijn verwachtingen hoog gespannen, helaas lukte het grote vlak niet zo goed waardoor een hier en daar een rimpeltje insloop.  Ook het hart kreeg ik niet mooi strak waardoor ik besloot een 'knipje' te geven en het toch strak te kleven.


Rondom rond nog versierd met leuke sneeuwvlokjes

Verder deze middag ook eens aan de slag gegaan met een fles.  Heel veel pelwerk gehad voor het bloemenhartje maar het was het waard.  Tekst staat ook nog op de achterkant alsook een tweede hart aan de andere kant.


 Deze kerstballen gingen veel vlotter, kleine fijne teksten gaan dus beter - ook al is het prutswerk om mooi te krijgen.


Verder voor de eerste keer ooit een meerkleurensticker gemaakt.  Echt super leuk om te doen.  Deze is op de kast van Zoë beland, expres een beetje scheef zodat het lijkt alsof hij rolt.



Tot blogs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen