zondag 23 november 2014

Eindeloze inspiratie met de cameo

Hoe twijfelachtig ik ook tegenover de aankoop van de Silhouette cameo stond - zo enthousiast ben ik er nu over.  Nooit gedacht dat ik het zoveel ging gebruiken.  Zoë wou nog eens iets met papier maken.  Op een rommelmarktje kreeg ik onlangs een gratis behang-stalen-boek.  Stevig papier dus dat ik voor zo'n projectjes wel kan gebruiken.  We kozen 3 bijpassende stalen en lieten de cameo het werk doen.  Aan de hand van dit duidelijke filmpje konden we aan het 'puzzelen' beginnen.

Het resultaat is heel sfeervol, al merk je niets van de soorten papier ;-) (dat zie je natuurlijk wel overdag).

Zonder lichtjes:

Verder heb ik mijn 'halloween-lampje' vervangen door een kersttafereeltje:


En probeerde ik eens een kerstbal te bestickeren - wat overigens een 'hell off a job' is.  Dus als ik nog eens een portie geduld heb zal ik mijn andere kerstballen voorzien van het nodige vinyl...


Tot blogs!


3 opmerkingen: