zondag 26 oktober 2014

Cameo inspiratie

Ik kan het niet genoeg zeggen maar de aankoop van mijn Silhouette cameo biedt echt enorm veel mogelijkheden, voortdurend loop ik in winkels te kijken wat ik zou kunnen 'pimpen'...

Deze morgen werkte Janne haar doosje nog af, ze koos voor een wijze uil, best leuk geworden ook alweer :-)


De binnenkant ook maar even showen


Deze middag ook eens creatief in de keuken geweest.  We holden een pompoen uit waarmee we dan pompoenpuree bereidden - super lekker!  De pompoen zelf mochten de meisjes nog wat 'haloween-pimpen'.  Veel gezwoeg en gemopper maar uiteindelijk toch heel leuk geworden - nog even op zoek naar een led-theelichtje om de sfeer compleet te maken.


Een zeepflesje uit de action moest er ook aan geloven.  Daar ik adoptieco├Ârdinator ben van een super fijne organisatie genaamd: galgoaid, besloot ik het logo te gebruiken in de typerende groene kleur.  Zo is het saaie grijze flesje omgetoverd tot 'hebbeding' :-)



Jullie vragen zich misschien af waar mijn naai-creaties blijven, maar deze zijn even uitgesteld tot mijn nek- en schouderproblemen weer wat minder aanwezig zijn.


Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen