vrijdag 17 oktober 2014

Cameo + action = leuk

Op vele creatieve forums kreeg ik inspiratie om uiteindelijk zelf ook aan de slag te gaan.  Een tripje nr de lokale Action-winkel voor een fotokader, ledlampjes en inkijkwerende raamfolie, wie ziet daar nu tegenop? ;-)

Dus op mijn vrije dag maar gelijk aan de slag gegaan met het thema 'Halloween' om te testen.  Ik vind het resultaat heel leuk geworden, er volgen zeker nog exemplaren.  En ik weet zeker als mijn 3 meisjes straks uit school komen dat hun wensen ook zullen meegedeeld worden!

Het tweede foto-lampje dat je in de hoek van de foto ziet is nog niet voor publicatie aangezien het een cadeau'tje betreft, dit volgt later nog.



Tot blogs!

3 opmerkingen:

  1. Een leuke geworden! Ik zie die ook op veel groepen verschijnen, zal me er toch ook is mee moeten bezighouden denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen