zondag 28 september 2014

Productiviteit alom!

Dochter en man waren deze morgen om 9h al de deur uit, de 2 andere zussen vonden hun bezigheid en bijgevolg ik ook de mijne ;-)

Het werd een productieve dag met veel voldoening.  De ervaring die ik opdeed de voorbije 2 jaar begint zijn vruchten af te werpen, ik hoef niet steeds meer terug te vallen op handleiding want mijn logisch inzicht begint te bovenhand te nemen, wat best fijn is :-)

Ik maakte opnieuw een basiskleedje uit SVDHZ, deze keer een winters exemplaar voor Maxe.  Daarna nam ik nog een veritas-stofje en maakte er volgens eigen inzicht plooitjes in, een brede rekker eraan en klaar - echt op een dik half uurtje gemaakt!  Ik was nog voorstander om een blauwe flock erop te maken maar de dochter vond het dik oké zoals het was, dus wie ben ik dan om te discussiëren ;-)


De gekke bek krijgen jullie er gratis bij!



Tot blogs!

2 opmerkingen: