woensdag 27 augustus 2014

Silhouette projectjes

Vandaag besloot ik nog eens met mijn silhouette aan de slag te gaan met als doel de plastieken boxen die ik aankocht voor de reserverkledij op school wat te 'pimpen' en vooral het overzicht in mijn kasten daar te bewaren :-)

Voor de mensen die het nog niet weten, ik werk als sociaal verpleegkundige in het buitengewoon onderwijs (type 1-2-3).  In mijn lokaal staan 2 kasten die reservekledij bevatten, dit om kleine ongelukjes te verhelpen of kinderen in nood wat extra kledij te kunnen geven.  Tot vorig jaar zat alles in 'pamperdozen' waardoor ik dit jaar besloot voor transparantie te gaan.

Ik ga morgen nog een sticker voorzien voor op de buitenkant, want ik maakte een kast met jongens- en meisjeskledij, op die manier is dat ook duidelijk :-)


Vinden jullie het even leuk als ik?

Tot blogs!

3 opmerkingen:

  1. Awel, ik vind dat een goed idee! Bij ons in de kleuterklas liggen sokken en onderbroeken een beetje door elkaar in dezelfde ijscremedoos, misschien moeten wij ook eens voor zo'n oplossing gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen