woensdag 13 augustus 2014

Raglan-modus on

Na de geslaagde versie van de wasberen-versie ging ik gisteren in het Femma naaicafe van Sint-Denijs-Westrem (even wat sluikreclame tussendoor) nog even verder met het patroontje.  Op 2 uurtjes tijd toverde ik mijn stof om in deze 2 exemplaren onder het toeziende oog van onze naaijuf.  Ze was knap onder de indruk van mijn snelheid van naaien maar geef toe - 4 patroondeeltjes en een overlock - zoveel tijd vraagt dat niet voor een niet-raglan-leek.

Mijn modellen waren even niet bereidwillig dus post ik met tegenzin een 'tafelfoto' van de Tshirts.

Olifantjes

Bloemetjes


En eerder deze week werd ik dagwinnaar bij Hotfixpatronen Glittermotifs en vandaag zat dit leuke pakketje in de bus om met hotfixsteentjes aan de slag te gaan....Ik vermoed dat ik voor Zoë nog eens een turnpakje in elkaar zal moeten zetten ;-)



Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten