zondag 31 augustus 2014

Nieuwe boekentas?

Mijn oudste dochter besloot een dag of 4 geleden dat ze een nieuwe boekentas wou naaien.  Ze zocht en vond tussen mijn patronen de 'Spencer' van Swoon het meest geschikte, een schoudertas ipv de rugzak die ze al 2 jaar meeneemt.

Ze zocht zelf haar stoffen uit, de flockjes, de paspel, knipte alle patroondelen en verstevigde deze met vlieseline zoals het hoorde.  Met wat begeleidende hulp en spelden maakte ze een groot deel van de tas zelf, de rits, de paspel en het ineen zetten van binnen- en buitentas nam ik voor mijn rekening.

Ze is er super fier op in ieder geval, ikzelf ben minder overtuigd van de ergonomie van zo'n schoudertas,  - maar wie ben ik om de pret te bederven ;-)



Tot blogs!

1 opmerking:

  1. Hij is heel leuk! En als ze er zelf zo veel liefde in heeft gestopt, zal ze hem wel met veel plezier gebruiken ook, ergonomisch of niet!

    BeantwoordenVerwijderen