woensdag 6 augustus 2014

geboortecadeautjes

Aanstaande zaterdag gaan we op baby-bezoek bij kleine Viktor, zoontje van een kozijn van mijn wederhelft.  Ik kon het niet laten om toch -ipv een centje- nog iets extra te maken voor het ventje.

Aangezien zijn papa een Thuis fan is en zijn mama een pak minder leek het mij wel leuk om een passend body'tje te 'flexen' om de mama van Viktor wat te 'treiteren' ;-)  Een bijpassend romperdoosje maakte ik eveneens met mijn fantastische silhouette Cameo, opgesmukt met een naamsticker in vinyl.  Het negatief van de sticker gebruikte ik om mijn 'mislukt-formaat' doosje te versieren, hierin komen de centjes nog.  Verder naaide ik nog een vlaggenlijn (dank u Action voor de praktische - enkel knippen en naaien - vlaggenlijn).  Flockte er nog eens de naam van Viktor op (nadat ik eerst een C ipv K uitsnee en mijn K en R nadien vergat te spiegelen...sttttt).

Centendoosje

Romperdoosje


Met de Thuis-body

De vlaggenlijn


Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten