vrijdag 30 mei 2014

Dorothy Day Tripper bag

Deze keer ging ik voor een ruimer exemplaar aangezien mijn eigen 'schooltas' aan vervanging toe is.  Ik twijfel nog of deze zal voldoen van grootte maar dit moet nog even bekeken worden.  Ik maakte deze proefversie met stofjes die ik had liggen, maar de tas is uiteindelijk toch heel mooi geworden vind ikzelf.  Een blijvertje dus :-)

Ik moet nog een schouderriem maken want dat vind ik net zo handig als ik mijn handen al vol heb daarvoor voorzag ik al 2 D-ringen aan de zijkant.  De paspel is extra dik en zorgt daardoor ook mee voor de stevigheid van de tas.  Ik gebruikte geen volumevlies of vlieseline aangezien de dikke stof al voor de nodige stevigheid zorgde, ook de binnenvoering is canvas die stevigheid biedt.




Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen