zondag 20 april 2014

Verstrooide giggle uit HMMC

Waarom een verstrooide Giggle?  Wel, ik dacht dat ik hem na 3 exemplaren wel kon zonder beschrijving waardoor ik dus (en ik geef ineens mijn fout toe voor mocht u deze niet zien op de foto) de riemlusjes lekker eigenwijs plaatste aan de zijnaden ipv halfweg het voorpand, nu ja... De riem blijft hangen en dat zal dan wel het voornaamste zijn.  Al geef ik toe dat het mooier was geweest in de originele uitvoering maar we kunnen nog een 5de exemplaartje maken hé.  Ik vind het een super model voor mijn meisjes, valt veel mooier dan de Suzanne die ik gisteren maakte...

Nog even de knoopsgaten maken en knoopjes aannaaien en dan is ie helemaal klaar.  Ik vind hem - op de riemlusjes na - een hele mooie versie geworden °fier°



En nog foto's op mijn klein model:




Patroon: Giggle uit homemade mini couture

Tot blogs!

7 opmerkingen: