woensdag 15 januari 2014

vanalles

Vanalles, niet zo'n veel omvattende titel maar ik kon het gewoon niet samenvatten in paar woorden.

Allereerst won ik deze week bij Els Rits een give away, een prachtig toilettasje kwam mijn richting uit.  Ga zeker eens een kijkje nemen op haar site, prachtige stoffen en fournituren en momenteel solden ;-), zeer gevaarlijk!  Dank je wel hiervoor Els!


 Binnenkant:

Vorig weekend was mijn dochter van 10 ook in een creatieve bui, toen ik thuis kwam van een uitje had ze deze verrassing voor mij gemaakt:

Een telefoonhoesje uit vilt waar mijn (goedkoop en aan vervanging toe) werktelefoontje perfect inpast :)

Vandaag legde ik ook nog de laatste hand aan mijn 3de exemplaar van het magische winterjurkje uit het Grote Femma Naaiboek.  Deze keer helemaal volgens patroon én met zakjes.  Ik twijfel nog voor een applicatie of flockje erop maar de eenvoud kan mij ook wel bekoren

 Blinde ritsen gaan steeds beter :)

En tot slot show ik nog graag eens mijn buit van bij Mondepot, zeer tevreden van de service en de stofjes.  Er was dan nog een fout gebeurd bij het afknippen van de effen tricot waardoor ik zowaar een halve meter extra kreeg ter compensatie, als dat niet netjes is :)


tot blogs!




2 opmerkingen: