donderdag 2 januari 2014

Princes castle

Allereerst wil ik iedereen een heel fijn gezond en creatief jaar toewensen!  Make it happen!

En dan ga ik over naar mijn eerste blogbericht van 2014, dat er nog vele mogen volgen, dat wens ik mezelf even toe ;-)

Er liggen wel meerdere stofjes in mijn stoffenbak(ken) te wachten om verwerkt te worden maar vandaag was het de beurt aan het kikkerstofjes.  Niet helemaal overtuigd of het wel iets voor mijn meiden was besloot ik toch maar de gok te wagen en er de schaar in te zetten.  Het werd nog eens een princess castle uit de ottobre.  Niet helemaal overtuigd hoe ik het in godsnaam moet gaan combineren om het geen 'slaapkamer-look' te geven maar dat bezien we nog wel eens (lees: tips welkom ;-) )

Zoë poseert met haar 'net-uit-bad-look' en ik vrees dat hij beter zal vallen bij Maxe die een maatje kleiner heeft.  Het kritische ook van An merkte op dat mijn boordje aan de hals niet overal even breed bleek te zijn, daar worden dus nog aanpassingen aan gedaan, merci An voor je altijd eerlijke en kritische blik :).




Tot blogs!

1 opmerking: