woensdag 8 januari 2014

Elisa uit Zelfgemaakte kleertjes 2

Het eerste patroontje dat ik uit het boek "Zelfgemaakte kleertjes 2" maak.  Ik gebruikte hiervoor een dun gebreide stof om eens te kijken hoe het model valt.  Binnenkort maak ik deze zeker nog eens opnieuw in een joggingstof of stevige tricot.  Bij de pas-sessie is wel gebleken dat het voor 'smalle' kinderen is, gelukkig heb ik hier zo'n 2 exemplaren rondlopen.  In het boek is ook enkel het bovenste knoopje gesloten, waardoor ik vermoed dat het 'buikje' van het model hier ook niet netjes inpast....  Misschien moet ik het maar afwerken met 1 knoop bovenaan?

Ik moet zowieso nog op geschikte knoopjes-jacht dus even foto zonder knoopjes helaas.


Detail siersteekje

Tot blogs!

1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit ; dit vestje !
    Goed te weten dat het patroon voor smalle kindjes bestemd is.
    Als ik het zou willen gebruiken kan ik het dus weer centimeters aanpassen. Grr. Nochtans is kleindochter niet dik .

    BeantwoordenVerwijderen