zondag 15 december 2013

Verwaarlozing alom

Jullie kennen het vast, veel plannen, te weinig tijd, teveel andere verplichtingen.... De weegschaal van draaglast en draagkracht die naar de verkeerde kant begint over te hellen...  Wel gisteren en vandaag besloot ik mezelf wat me-time te gunnen, geen verplichtingen, geen druk, gewoon doen waar ik zin in had.  Mijn verwaarloosde machinepark werd nog eens afgestoft en terug in de stekker gestoken.  Veel zin om nieuwe patronen over te tekenen had ik echter niet dus besloot ik nog maar eens een paar kaptruien te maken, gemakkelijk klaar en een instant happy-gevoel als er na een uurtje een afgewerkt stuk kan geshowd worden :-)

Mijn eerste versie hield ik sober, misschien dat ik het geheel nog wat breek met iets maar de inspiratie is nog niet volledig up-to-date, dus voordat ik stomme dingen doe wacht ik geduldig op een ingeving ;-)

Bij de 2de kaptrui besloot ik eens 'zot' te doen en een eigen ge├»mproviseerde kraag te maken, niet helemaal gelukt dus... Zie je wel dat ik beter wacht tot de inspiratie helemaal terug is ;-) !  De vogeltjes staan hier en daar trouwens op hun kop, maar de fut om alles los te maken was er ook niet, dus...een speeltui dan maar, daar hebben de dames met hun KSA-avonturen ook nood aan.

De vogeltjes zijn van Lillestof die ik kocht bij Kersenpitje.  De sweatertricot komt vanop het stoffenspektakel in Kortrijk en betaalde ik 2 euro/m, echt waar, een koopje waarvoor ik mijn koopstop even uitschakelde.



Tot blogs!

1 opmerking: