vrijdag 27 december 2013

Nog 2 Lara's, een mini en maxi versie

Vandaag nog 2 Lara's van Coup Coup gemaakt, mijn kinderen vinden het een super rokske en ik vind dat eigenlijk ook.  Het maxi-exemplaar is voor Maxe, dus zo maxi is die nu ook weer niet ;-).  Het mini'tje is een cadeautje voor ons nichtje van 2j.  Geen idee of het zal passen, dat zien en horen we binnenkort vast wel.

Ik moet nog wel even op zoek nr bijpassende knoopjes, mijn knopenvoorraad is helaas niet zo uitgebreid als mijn garen-stock.

De mini, de detailfoto toont de kleuren beter


De maxi Lara
 

Tot blogs


4 opmerkingen:

  1. Mooi hoor!!
    (lijkt wel een beetje op het rokje Tammy uit een oude Ottobre)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maxi voor Maxe - deze taalfanaat vindt dat alvast zalig klinken :-)

    BeantwoordenVerwijderen