maandag 11 november 2013

Stoffenspektakel Kortrijk

Vandaag -voor mijn verjaardag-  stond er een uitstapje nr het stoffenspektakel te Kortrijk op de planning.  Het was op 10 en 11 nov en we gingen in de namiddag op de 2de dag, het was echt rustig.  Veel ruimte om rond te kijken en eigenlijk nergens lang moeten wachten om bediend te worden.  Zalig.  Ik stond echter op de rem.  Mijn bakken op zolder puilen uit en deze week kreeg ik nog een stoffenbuit aan die ik online kocht bij iemand, dus ik was al beschaamd dat ik überhaupt nog nr het stoffenspektakel ging.

Maar ik was dapper, kocht enkel vlieseline en lockgaren - flink hé? :)

Zoë had nog wat 'verjaardagscentjes' opzij gezet om ook mee te gaan.  Zij had gelukkig mij mee om haar in te tomen want amai....  Aanschouw haar buit:

Linker rolletjes: vilt, dan 2 gelamineerde katoentjes waar ze toilettasje mee wil maken.  Daaronder 3 rolletjes katoen (ik rolde ze ter plekke even open om te kijken of er geen fouten in de stof zaten) voor een rugzakje en bijhorende fournituren en patroon.


Dan show ik nog even mijn buit die deze week aankwam:
Flannellekes
 Katoentjes
 effen katoentjes, de bruine met witte stippen is gelamineerd
Daarnaast achteraan canvas en het oranje stofje is ?? katoen?

Tricot


Nicky velours (effen) en 2 babyribjes


Heerlijk zachte wol (love it!)


En deze tricot vinden mijn meiden maar niets dus deze is te koop. 
De stof is ruim 2m op 140 stofbreedte.  

Iemand interesse??


Tot blogs!


2 opmerkingen: