zondag 3 november 2013

Opgelet: besmettingsgevaar!!

De naaimicrobe heeft hier serieus toegeslaan.  Zoë is niet meer te stoppen.  Vandaag nam het het boekje om tassen te maken ter hand en ging aan de slag om een eenvoudig ritstasje te maken.

We hadden geen koord ter beschikking maar inventief als ze is, vlocht ze met dikke katoen een touw ;)

Het panda'tje maakte ze uit vilt en zette ze er met een dichte zigzag op.  Voor de rits werd er even hulp ingeroepen (al zou je dat niet zeggen aheum ;) )





Mijn zin om te naaien was er wel maar ik werd steeds afgeleid waardoor ik er helaas niet toe kwam...  Volgende week is het stoffenspektakel in Kortrijk, mijn stoffenvoorraad heeft geen vriendjes meer nodig maar voor fournituren en de gezelligheid van mijn fijne metgezellen ga ik graag op uitstap!

Tot blogs!

3 opmerkingen: