maandag 25 november 2013

Aangepaste Burda 7828

Na enige weken mijn naaimachine rust gegund te hebben leek het mij wel leuk om ze terug even wakker te schudden.  Mijn stoffenvoorraad bleef constant en ik wil die bakken echt wel leger zien worden, nog veel werk voor de boeg wil dat zeggen.

Bij Kersenpitje kocht ik al eerder een dikkere tricot met jeans-allures, toen ik met het idee van een aangepaste burda speelde gecombineerd met een rood paspelbandje en zelf bijgetekend kraagje.

Het patroon hier en daar dus aangepast, even geoefend en gepuzzeld voor een mooi kraagje, wat gevloekt met de paspelband in de hoeken en het doorlopen ervan op de borstpanden, maar uiteindelijk dik tevreden :-)

Vandaag deed ik dit exemplaar al aan om te gaan werken en iemand vroeg zelf of het kleedje van de L&L kwam ;-)  Fijn compliment vond ik dat :)

Aanschouw waarover ik hier zo aan het stoefen ben :-)  (Let niet op mijn vermoeide blik aub ;) en voorbijlopende whippet)



En handlikkende Galgo :)

Tot blogs






2 opmerkingen: