zaterdag 19 oktober 2013

workshop lampenkap bekleden bij Cozette

Enige weken geleden won ik via de facebook pagina van Cozette een hele fijne prijs: 2m stof, het boek home made mini couture, en een workshop om een lampenkap te bekleden.  Vandaag voegde ik de daad bij het woord en ging ik samen met nog 5 andere enthousiastelingen aan de slag met als doel een gepersonaliseerde lampenkap.  Ik koos een stofje uit het hele fijne aanbod dat ze ter beschikking heeft.

Ik ging na een aantal uren naar huis met een mooi resultaat, 2 'kale' lampenkappen, stofjes en materiaal om de andere 2 dames hier in huis ook een persoonlijke lamp te bezorgen.

De lamp die ik maakte was voor de kamer van ZoĆ«, zot als ze is van 'rood met witte stipjes' koos ik zorgvuldig het stofje.  De jongedame is heel tevreden met het resultaat, en ik ook :-)


Tot blogs!

2 opmerkingen: