zondag 6 oktober 2013

Poco Pantalones ottobre 3/2013 nr 36

Met een stuk stretch-jeans, bijpassend katoentje voor de zakken én 3 ritsen ging ik aan de slag.  Mensen die me kennen weten dat ik een 'ritsen-fobie' heb dus dit werd een serieuze uitdaging voor mezelf.

De 2 ritsen in de zakken gingen vlot maar die 'gulp', amai, dat doe ik nooit meer alleen.... Een hoop gesukkel, getorn, tuto's op het internet is er uiteindelijk resultaat, ver van schoon maar schoon van ver...Het moet er voorlopig mee door.

Oorspronkelijk een broek voor Janne aangezien zij geen broekenmens is vond ze hem niet goed zitten.  Voor Maxe was ie te breed aan haar billekes waardoor de broek niet mooi valt.  Voor Zoë was ie dan ook weer goed, dus verkocht :-)




Tot blogs!

3 opmerkingen:

  1. super mooi ik wou dat ik ook zo een mama had die zo goed kan kleren en allerlei kan maken :) supermooi :D

    BeantwoordenVerwijderen