zondag 13 oktober 2013

Nogmaals de Giggle uit Home made mini-couture

Gewoon, omdat het een leuk modelleke is en de meisjes hier vraag hadden naar kleedjes :)

Deze keer een giggle in stretch-jeans met een bijpassend appel-katoentje voor het beleg, afgewerkt met het lievelingsdiertje van Zoƫ, een olifantje.

Vrijdagmiddag ging ik ook nog even langs de 'Action', ik vernam op verschillende FB-groepjes dat je daar labeltjes kon verkrijgen, zodoende heb ik dus mijn eerste labeltje ingenaaid.  Ik vind het wel iets hebben :)

Ik twijfel nog voor de knoopjes, echte knoopjes of kamsnaps en in welke kleur??  Suggesties iemand?


detail van het labeltje


Olifantje :)


Tot blogs

5 opmerkingen:

  1. Mooi kleedje! Rode kamsnaps lijkt me wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief jurkje , lijkt me dat !
    Ik heb geen idee welke knoopjes best zouden passen ; hangt ervan af met welke longsleeve en legging je het jurkje wil combineren ,denk ik.
    En ook met het appelceintuurtje erbij , bepaal je al een beetje je kleurengamma . Mijn keuze zou zijn : knoopjes ton sur ton of wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi!
    Ik vind rode kamsnaps er wel bij passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, wat een superschattig kleedje! Ik hou van het olifantje! En de kleur! En de action, daar zal ik is dringend moeten passeren precies ;-)

    http://wolligewolkjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen