zaterdag 26 oktober 2013

Lampenkappen

Zoals ik eerder al schreef had ik plannen om voor de 2 andere dames des huizes ook een persoonlijke lampenkap te maken.

Vandaag besloot ik daar maar eens werk van te maken.  Het ging al vlotter dan mijn eerste exemplaar en ze waren elk op een klein uurtje af.  De mosterd haalde ik bij haar, het bloemenstofje ook.  De luchtballonnen kocht ik via de FB-groep 'stof de stofkes'.  Janne was het niet eens met de keuze die ik voor haar maakte van stof bij Cozette en ze besloot dat de luchtballonnen haar kamer zouden opfleuren.  Aangezien ik er toch nog geen bestemming voor had kon dat dus wel.



Tot blogs!

6 opmerkingen:

  1. Mooi! Voor die met de bloemetjesstof ben ik verkocht...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral heel mooi! Waar koop je de lampenkappen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zullen 2 dametjes heel blij zijn ! Mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen

  4. vloer lampen worden vaak genegeerd in het voordeel van tafellampen, dus ik dacht dat ik een kijkje nemen op de vloer lampen hebben, om te zien wat er nieuw is in de lijn van de staande lampen was. Met zo veel verschillende stijlen van de vloer lamp. Ik vind het heel fijn torchiere lampen, boom lampen, swing arm staande lampen, rustieke vloer lampen en zo veel meer. krijgen industriële moderne lamp voor uw huis of kantoor at- Industriële vloerlamp Nederland

    BeantwoordenVerwijderen