vrijdag 18 oktober 2013

De Betty overgooier (nr 16) uit Ottobre 6/2007

Vorig weekend al geknipt en deels in elkaar gestoken en sinds gisteren ook officieel 'af', dus een blogberichtje dient zich aan.

Het is de 'Betty overgooier' (wie verzint die namen toch?) uit de ottobre 6/2007.  Toen alles in elkaar zat kwam ik tot de vaststelling dat ik niet alle patroonstukjes had gebruikt... Ik had nog 2 kleine bijna rechthoekjes, dat patroondeel 3 bij nazicht bleek te zijn.  Ze dienden om de plooitjes groter te maken, valt meteen mijn 'frank' waarom het zo raar valt.  Maar al bij al tevreden van het patroontje, de rits en het modelleke.



Tot blogs!

1 opmerking:

  1. tja de ene heeft stukjes over de andere maakt een zwangerschapsjas zonder zwangerschap ;-)
    Patroontje kom ik eens overtekenen , is keileuk!

    BeantwoordenVerwijderen