vrijdag 13 september 2013

Pyama in Nicky Velours

Maxe heeft een nijpend tekort aan winterpyama's.  Dus ik weet wat te doen!  Ik nam een paars nicky'tje uit mijn bak en toverde die om in een warme en zachte pyama.  Aangezien mijn model niet thuis is paste Zoë even of ie wel goed zit :)

De broek zal wat te lang zijn voor Maxe aangezien ze voor Zoë ook al redelijk lang valt... Maar om te slapen kan dit niet zoveel kwaad, alles lekker los :)  Ik denk eraan om met hotfix het paars wat te breken, maar da's niet meer voor direct.  Eerst de dame in kwestie laten kiezen als ze terug thuis is.



Op de planning dit WE nog: leggingskes voor Janne en de winterjas van knoopjes voorzien.  Ik ging vandaag bij Mertens langs om de geschikte knopen te vinden!  Morgen dus hopelijk meer blognieuws!

Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen