woensdag 4 september 2013

Moeten er nog mandjes zijn

Nu het schooljaar terug begonnen is roepen de werkverplichtingen ook terug, dit heeft uiteraard een weerslag op mijn 'creativitijd', jammer genoeg.

Deze middag werd ik onrustig, al die stofjes en zoveel zin om dingen te maken maar WAT ??  Janne kwam thuis met een uitnodiging voor een dubbel verjaardagsfeestje van 2 buurmeisjes uit haar klas en ook Maxe had een uitnodiging mee.

Ik begon aan een keukenschortje met de bedoeling om daar nog wat cupcake-gedoe bij te geven maar mijn schortje is echt niet toonbaar.... De oorzaak... patroontje zelf getekend, dat was dus geen goed idee ;-)

Pinterest dan maar even geraadpleegd et voila, ik maakte voor de 3 jarige meisje elke 2 opbergmandje die ik dan nog ga vullen met knutselspulletjes.  Hopelijk zijn de dametjes enthousiast over hun pakje.

Aanschouw het trio :)




Buitenstof: tafelzeiltje van de stoffenfee
Binnenstof: katoentje rood: petit pan, groen: stenzo

Tot blogs

3 opmerkingen:

  1. Leuke opbergmandjes, heel geslaagd!
    En ik had ooit een tutorial voor kinderschortjes gepind, misschien ben je er ook iets mee voor een volgende poging? Hij komt van bij spiegelstiksels: http://spiegelstiksels.blogspot.be/2011/12/de-kinderkeukenschort.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar zullen ze zeker blij mee zijn! mooi gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen