dinsdag 17 september 2013

aangepaste Burda 7828 winterversie

Na de zomerversie van mijn Burda 7828 wou ik eens experimenteren voor een winterversie.  Ik zette beide voorpanden aan elkaar en maakte van de V-uitsnijding een ronde hals.  Als 'col' nam ik een rechthoek, een lange mouw erbij en klaar :-)

Ik had het nog maar aan en mijn jongste dochter vroeg waarom ik zo mooi was, buiten dan weer de buurvrouw die zei dat het kleedje mij goed stond, en dan nog een aantal collega's die complimentjes uitdeelden :)

Zoë was fotograaf van dienst:







Tot blogs!

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi!! Het patroon ligt hier ook klaar, maar helaas nog niet mee gestart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi. Staat je inderdaad goed.
    Na de zwangerschap ga ik dit kleedje ook zo eens maken.
    Zal eens zoeken naar het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen