maandag 19 augustus 2013

Pyama voor Janne

Een snel en dankbaar projectje zo'n pyama, de kids vinden het geweldig om in een lekker zacht Nicky Velourske te mogen slapen in de winter dus... We gingen nog eens aan de slag.

Voor het bovenstukje probeerde ik eens iets anders.  Mijn vorige pyama baseerde ik op de kaptrui uit SVDHZ, dit bovenstuk deed ik met raglanmouwen.  Ik nam het patroontje voor een Tshirt uit de ottobre 4/2013 nr 33 hiervoor.  De broek deed ik met hetzelfde patroon als mijn vorig exemplaar maar ik tekende voor Janne geen naadwaarde aan.  Ze is nog wat aan de lange kant met met pantoffeltjes helemaal goed, ze kan er nog wat ingroeien.  Bij gebrek aan een bijpassend effen Nicky'tje een exemplaar uit hetzelfde schattige stofje :-)

Aanschouw Janne in poseermodus :)


Schattig poepeke :)


Buikdetail


Stof: Els Rits

Tot blogs!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stofje koos je voor deze heerlijke pyjama !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh die ziet er heerlijk zacht uit. Voor veel zalige dromen!

    http://wolligewolkjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen