dinsdag 20 augustus 2013

productieve dag

Gisteren zijn we naar Ikea gegaan, we waren op zoek naar een bureaustoel voor aan de computer maar mijn oog viel op een leuk stoeltje dat ik wel zag zitten voor aan mijn naaitafel.  We besloten ook nog om de grotere tafel die bij ons op de zolder staat om te wisselen met mijn kleinere naaitafel zodat ik wat meer werkruimte kreeg.  Ik ben helemaal ge├»nstalleerd nu.

Dus aan de slag... Met enkele restje fluo-tricot maakte ik deze Tshirt, patroon ottobre 4/2013 nr 33, een beetje aan de nipte kant maar dan is ie voor Maxe.



Stof: stoffenspektakel

Deze middag kriebelde het nog, ik besloot een reeds getekend patroontje te gebruiken, een 3de exemplaar ondertussen, de princes castle, uit diezelfde laatste ottobre.  Deze keer wel met boordstof gewerkt ipv elastische paspel en lange mouwen getekend.
Onder mijn naaimachine had het de indruk van een slaapkleedje te zijn maar als ze het aanheeft dan vind ik het heel geslaagd.  



Stof: kersenpitje

Tot blogs!


2 opmerkingen:

  1. zo een mooi kleedje ben HELEMAAAAAL verzot van !!!!!! grt lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, supermooi kleedje.
    Met zo eentje zou mijn dochter ook blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen