zaterdag 24 augustus 2013

Giggle 2

Gebeten door het mooie patroontje van de Giggle uit HMMC, ging ik nogmaals aan de slag.  Deze keer geen zomerse bloemen maar een herfstige print van paddenstoelen, het beleg deed ik met rood/witte stippen, dat vond ik wel gepast :-), deze liet ik ook in het ceintuurtje terug komen.

Maxe was deze keer gewillig model en ziet het helemaal zitten om dit kleedje in de herfst aan te doen met een (rode) souspull onder, kousjes en laarsjes :-)

Ik ben er best trots op al bezorgden de knoopsgaten mij wat stress - maar ettelijke proeflapjes stelden mij terug gerust :-)

Ik twijfel nog of ik het beleg beleg fijn op de rand zou doorstikken of het zo zou laten... Suggesties - pro's en contra's welkom :)






Tot blogs!


1 opmerking:

  1. Heel mooi kleedje!
    Ik ben nog aan het twijfelen om het stofje te kopen voor mijn 6jarige dochter.

    BeantwoordenVerwijderen