woensdag 10 juli 2013

turnpakje klaar

Zoals ik al vertelde in een eerder blogberichtje was ik bezig aan een turnpakje voor Zoë, in stof die ze zelf had uitgezocht, met de nodige applicaties en aanwijzingen hoe het er moest gaan uitzien.  Vandaag werkte ik het pakje verder af aan hals-, arms- en beengaten.  Een klus waar ik toch nog steeds tegenop zie.  We maakten er nadien ook nog 2 haarrekkers bij in groen en zwart.  Deze staan helaas nog niet op de foto.  Mijn opvanggalgo Lucas staat wel deels op de foto's ;-) (mochten er mensen geïnteresseerd zijn, ter adoptie via Galgoaid.eu)




Tot blogs!

3 opmerkingen:

  1. super mooi turnpak voor zoë! En heek keuk verjaardags kadau xx lisa ;D xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!! Dat lijkt me een moeilijk werkje, zo met die speciale stof enzo...

    BeantwoordenVerwijderen