dinsdag 23 juli 2013

topjes Roos 2094A model C

Aangezien er de laatste dagen vooral onderkleding (lees rokjes) vanonder mijn naaimachine kwamen besloot ik vandaag nog wat bovenstuks te maken.  Bij gebrek aan topjes was de keuze snel gemaakt.  Mijn eerste exemplaar paste Maxe, de 2de is voor Zoë

Ook maakte ik tussendoor nog 8 onderbroekjes die al vlijtig worden gedragen, de laatste 2 stuks haalden nog de foto voordat ze in de kast belanden.  De gekleurde elastiekjes vond ik bij Mertens (met dank aan mama van drie die mij op sleeptouw nam daarheen.

Maxe achter


En voor


Zoë achter


En voor


En de onderbroekskes:

Tot blogs!

4 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, die slipjes ook!
    Welk patroon gebruik jij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze komen uit de ottobre 4/2004, ik maakte er al eerder: http://snollebol.blogspot.be/2013/07/onderbroekskes.html

      Verwijderen
  2. De topjes zijn super leuk! Het stofje is helemaal mijn ding :)

    Mooie onderbroekjes en het gekleurde elastiek een mooie eye catcher (ook al zie je het niet onder een rokje).

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen