vrijdag 26 juli 2013

stoffenbuit van bij kersenpitje

Deze week kwam ik op FB een actie tegen dat er bij kersenpitje een actie was van -25% op de meeste stoffen, oh die verleiding...  Ik kon er niet aan weerstaan dus plaatste mijn bestelling die na 4dagen reeds geleverd werd.

Katoentjes

Tricot (Rode is mee besteld voor vriendin)


Nu even mijn patroontjes induiken om te kijken wat voor moois ik daar allemaal van kan maken :-)

Het jasje dat ik eergisteren blogde ligt ook alweer uit elkaar, ik was niet tevreden over hoe de mouwen erin zaten en ook de zakjes deed ik er weer af.  De zakjes ga ik proberen voeren met een tricot zodat de ronding mooier kan aangenaaid worden...  En de mouwen...Die ga ik eens samen doen met mamavan3 denk ik ;-)

Tot blogs!

1 opmerking:

  1. komt wel goed die mouwen
    Dat middenste tricotje ligt hier ook voor de befaamde ottobre mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen