maandag 8 juli 2013

onderbroekskes

Vandaag eens iets helemaal anders.  Tussen het wassen en drogen van de stofjes die ik bestelde bij Els RitsDe bonte Boom en Hotstof ging ik aan de slag met een oudere Ottobre, deze van 4/2004.  Hieraan staan onderbroekjes en hemdjes.  Ik ging aan de slag met het patroon van de onderbroekskes.  Ik maakte er 3 volgens het model 34 en ééntje volgens model 39.  Ze zitten als gegoten, netjes aan de billekes, hoog genoeg én zonder etiketje.  Dat laatste was hetgeen Janne zeer belangrijk vond :-)

Geen foto's op model deze keer, om hopelijk begrijpelijke redenen ;-)



Verder ging ik vandaag nog aan de slag met Lycra voor een turnpak op vraag van Zoë, maar dit werkte ik niet helemaal af vandaag... Deze volgt binnenkort :-)

Tot blogs!

4 opmerkingen:

  1. leuk dat je voor zoe een turnpak maakt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk! dit is echt het model dat ik zoek... ik hou mijn patroonpapier in aanslag! (ook voor het turnpak trouwens, kreeg hier ook vraag naar!)

    BeantwoordenVerwijderen