woensdag 31 juli 2013

Herwerkte versie

Weten jullie nog het 'blazertje' dat ik hier maakte.  Ontevreden was ik, hoe meer ik er naar keek, hoe meer 'fouten' ik zag.  Ik besloot actie te ondernemen.  Zakjes er terug af, mouwen eruit...  De zakjes heb ik uiteindelijk gevoerd zodat ik ze netter kon keren en ik een mooiere ronding onderaan had.  Ondertussen kreeg ik al een tip om het de volgende gewoon subliem te kunnen doen, dmv een kartonneke dat je 1cm kleiner maakt dan het zakje en hier dan rond strijken.  Mouwen zette ik er opnieuw en beter in, en ik zoomde ze ook nog, deze keer op maat van Maxe aangezien het jasje met knopen toch net iets te krap leek voor Zoë.

Vandaag dus ook voor de eerste keer met mijn Pfaff knoopsgaten gemaakt, eerst op een proeflapje nadien met veel spanning voor 'echt'.  Maar alles ging goed en ze zien er best oke uit naar mijn bescheiden mening ;-)

Oordeelt u zelf zonder te letten op de onderkleding ;-)




Tot blogs!

2 opmerkingen:

  1. Oh, een superleuk jasje! Ik zou het zelfs durven maken voor mezelf en niet voor de dochters ;-)

    http://wolligewolkjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen