vrijdag 19 juli 2013

aankoop showen

Vandaag niet productief geweest met mijn naaimachine, gelukkig had ik gisteren goed geproduceerd :-).

Vandaag gezellig op de babbel bij een vriendin en naar een 'ontploft' winkeltje in Moorslede gereden op zoek naar brede gekleurde elastiek.  Ik vroeg en ik kreeg :-) enfin, kocht :-)  Best prijzig met z'n 4,85euro/m maar aangezien het nergens te vinden is kocht ik toch een aantal kleurtjes.  In het winkeltje vind je niets terug maar als je vraagt wat je zoekt dan krijg je wat je vraagt :-)


Binnenkort op de planning: meer rokjes zeker ??

Tot blogs!

3 opmerkingen:

  1. Moorslede....da's toch niet in je buurt , Fran ?
    En hoezo : 'ontploft' ?
    Letterlijk of figuurlijk in de zin van chaos en wanorde en dies meer ?
    Nu, soit : 't ziet er prima uit wat je gekocht hebt.
    Geef je bij gelegenheid eens de gegevens door van het winkeltje ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, niet in de buurt maar heb een vriendin in Dadizele wonen en is vlakbij. De dame van de winkel heeft absolute orde in de chaos hoor, maar vrolijk rondsnuffelen is er niet bij ;-) Dozen, dozen en nog eens dozen. Het winkeltje noemt Lena in Moorslede :-) Als je weet wat je zoekt heeft ze het zeker!

      Verwijderen
  2. Oh, wat een vrolijke kleurtjes... Je moet voordat je het winkeltje instapt gewoon een (was)lijstje bij je hebben, met alles wat je zoekt, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen