woensdag 5 juni 2013

Little elephant en 'baggy' broek

Eind vorige week ben ik bezweken... Niet voor chocolade deze keer maar voor de aankoop van een kamsnap-tang en toebehoren.  In blogland en op fora al veel over gelezen dus ben ik gezwicht...  Gisterenavond bij thuiskomst van het werk stond er een mannetje op mij te wachten met een pakket van kleurenmix.  Vandaag moest dat speelgoed dan toch eens getest worden.

Bij gebrek aan een projectje waar ik de kamsnaps voor kon gebruiken ging ik maar opnieuw aan de slag.  Deze keer niet voor mijn eigen kroost maar voor de kroost van mijn schoonzus.  Eens iets kleins en snel dacht ik.  Het bleek vooral uit te draaien op veel gepruts met framilon en boordjes maar... Het resultaat mag gezien worden vind ik, hopelijk vindt mijn schoonzus dat ook.  En de kamsnaps... Dat ging vanzelf helemaal goed, wat een gemak :-)

Foto op model kan ik jullie helaas niet bezorgen, al heeft Zoë dit kledingstuk in mt 86 wel aan gehad, een Tshirt met kap voor haar en iets te kleine armsgaten, voor de rest viel het eigenlijk heel mooi.


Sommigen onder jullie kennen mij ondertussen al en weten dat als de stof uitligt ik niet meer te stoppen ben, een baggy broek spookt al even door mijn hoofd toen ik deze blogpost las.  Dus deed ik ook een poging.  Super comfortabel en goedgekeurd, en klaar op nog geen half uurtje.



Tot blogs

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stofje! En kamsnaps, ja, die staan ook al even op mijn to do lijstje. Al goede dingen gehoord van die van kleurenmix ... dringend eens bestellen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi, je schoonzusje zal tevreden zijn. Zo'n tang is leuk speelgoed (-:
    Het harembroekje is ook heel mooi en blijft hier ook een toppertje, Rune draagt niet anders meer om naar de cirkusles te gaan

    BeantwoordenVerwijderen