zondag 26 mei 2013

we blijven bezig

Vandaag een Tshirt gemaakt voor Maxe maar ze vond het stofje 'te ouderwets'... Tsja, kinderen, 8jaar jong maar weet dus wat ouderwets is °roloog°

Zoë is net zo smal maar voor haar had hij iets langer mogen zijn vind ik.  Ik maakte er een bijpassende legging bij maar die is bij de pyamabroeken beland °bloos°.  Op zich was de legging goed gelukt maar het roze tricootje dat ik gebruikte had gewoon een hoog pyama-gehalte ;-)

Verder deed ik mee met Vlaanderen Naait om vanavond gezellig samen maar in ons eigen huis achter onze naaimachine te kruipen om een cirkelrokje te maken, ons eerste project.  Voor de eerste keer eentje in tricot gemaakt en afgewerkt met een rolzoompje waarbij ik de stof wat uittrok zodat er een speels krul-effect gecreëerd werd.  Mijn dochters noemen het nu 'het Salsa-rokje', de jeugd hé ;-)




Tot blogs

5 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk rokje en het shirtje is ook een snoes!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik evenaar nog lang niet jou niveau hoor maar 't is altijd fijn om iets afgewerkt te hebben :-)

      Verwijderen
  2. Zo, een volgertje bij :)

    http://mamadammeke.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen