zaterdag 4 mei 2013

Turnpakje met hotfix

Zoë besloot deze voormiddag dat het tijd was voor een nieuw turnpakje.  Zo gezegd, zo gedaan en ze ging op zolder in de lycra-doos zelf haar stofjes kiezen.  Ze wou er ook 'vlammen' op en 't liefst van al ook nog hotfixsteentjes.  Voor deze laatste wens hield ik even de boot af om te kijken of het niet te druk zou worden.

Uiteindelijk gekozen voor een 'touch' van glitter en de jongedame is tevreden.  Ikzelf ben kritischer owv het geknipte bovenpandje, ik had een patroondeel verkeerd geknipt in de stof waardoor ik het niet meer aan een stofvouw kon leggen zoals voorzien.

De hotfixsteentjes bracht ik aan met een applicator die ik vanmiddag bij de action kocht, het ding deed wat het moet doen, enkel oppassen van het warme stukje en de stof = brandplekken.

Aanschouw de fiere dame:

Ondersteboven
 Achterkant
Voorkant


Tot blogs!

3 opmerkingen: