woensdag 22 mei 2013

jumpsuit voor Zoë

Nu de stofjes hier toch in het rond slingeren besloot ik maar op de vraag van dochterlief in te gaan om een jumpsuit te maken.  Enige probleem; geen patroon.  In de ottobre 3/13 vond ik wel een jumpsuit maar het was met een rits vooraan en dat had de jonge dame zo niet in haar hoofd.  Dus paste ik het patroon wat aan.  Ik nam het bovenstuk van het strandjurkje en liet de schouderlintjes open zodat ze gestrikt kunnen worden.  Onderaan het shortje van de jumpsuit.  Het was even puzzelen en 100% tevreden ben ik nog niet maar kom... We leren alle dagen bij :)

Aanschouw mijn tevreden model



Patroon : samenraapsel van jumpsuit/strandkleedje uit ottobre 3/2013
Voor mij de eerste keer met framilon en tweelingnaald. (ik zoomde ondertussen ook het strandkleedje netjes om :-) )  Lijnen laten doorlopen is niet altijd gelukt :(


Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten