vrijdag 3 mei 2013

Eerste fuif

Onze oudste telg - net geen 10j - kreeg deze week een uitnodiging voor haar eerste fuif.  Aangezien ik de voorbije week voor het werk mee op bosklassen was, kreeg ik deze info pas woensdagavond.  Ik had -mede door de wegenwerken- geen zin om nog naar de speelgoedwinkel te rijden dus besloot ik om zelf nog snel iets te maken.

Aangezien het dametje in kwestie zot is van paarden en ik nog een restje paardenstof had liggen besloot ik een tas te maken van het stofje.  Ook mijn hotfixsteentjes kwamen nog eens uit de kast om het geheel een persoonlijke toets te geven.

't is geen hoogstaand projectje geworden maar toch wel leuk om zo tussendoor iets te naaien.  Er ligt nog een geknipt 'Antoinette'-patroontje op mij te wachten, dus het wordt binnenkort weer wat uitdagender ;-)


Tot blogs!

1 opmerking: