zaterdag 12 januari 2013

Stoffenbuit gekocht op Kapaza

Enige tijd geleden viel mijn ook op een stoffenadvertentie op Kapaza.  Niets bijzonder zult u denken maar toch, om in België stofjes tweedhands te vinden is het soms lang wachten of zoeken.  Ik stuurde een mailtje naar deze persoon en na wat heen en weer gemaild te hebben was de koop rond.  Er stonden 2 foto's op Kapaza, één van het katoen-deel en één van het tricot-deel.  Het was ergens een wilde gok omdat er geen maten bijstonden maar vooral het tricot-pakket sprak me aan.  En gisteren was het dan eindelijk zover,  na al de pakjes tijdens kerst en nieuwjaar nog een extra pakje voor mezelf.  Aanschouw mijn 'buit'.

Tricots

Katoentjes
Nog meer katoentjes


Aangezien ik 3 meisjes heb kan ik niet direct iets bedenken voor onderstaande 'jongensstofje', dus als u interesse zou hebben laat het dan zeker weten.  ==> Besproken :-)


Ook dit schapenstofjes is niet echt mijn stijl dus staat ook te koop.  Is eerder iets voor kleinere kinderen, lakensetje of ...  Dus ziet u hier een projectje in aarzel dan niet om dit te melden!


Tot blogs!

5 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke koop heb je gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, mooie stofjes! Zo'n leuke stofjes kom je idd maar zelden tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een zeer leuke koop heb je gedaan moet ik ook eens gaan snuisteren
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, da's een mooie buit dat je hebt gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen