dinsdag 29 januari 2013

Nog een kleedje met ronde kraag

Omdat ik zoveel positieve reacties kreeg op mijn eerste exemplaar maakte ik er nog ééntje en werkte de zoom ook af met dezelfde blauwe paspel als in het kraagje.  Deze keer foto's op model!  Mijn model kwam net uit bed en heeft dus nog natte haartjes...

Verder heb ik nog steeds last van mijn nek/schouder waardoor de uurtjes aan mijn naaimachine zo goed als nihil zijn :(

Vorig exemplaar op model

Met groene gilet

 2de exemplaar

 Met giletje

Ik hoop opnieuw graag wat jullie ervan vinden!

Verder wil ik nog even vermelden dat ik op FB een paar glasoorbelletjes gewonnen heb bij Chez Cosette, waarvoor dank :-)
En ik viel ook in de prijzen bij de give-away van de blog van Danielle, dank je wel hiervoor!

Je zou voor minder vrolijk worden :-)

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een schone kleedjes! Dringend tijd voor zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi,
    Wat leuk dat de mama zo mooie kleedjes maakt.
    Groetjes
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat het toch al een beetje beter gaat met nek en schouder...

    BeantwoordenVerwijderen