zondag 16 december 2012

Nog een kaptrui

Deze keer een exemplaar in fleece voor Maxe.  De kap is gevoerd met een tricot van appeltjesstof.  Maxe is heel tevreden en wil haar trui amper uitdoen.  Af en toe krijgt ze het 'te warm' en dan gaat hij 15min uit om nadien even vrolijk weer aan te doen.  Grappig om te zien :-)

Mijn man vond dat ze wat op Winny the Pooh lijkt met deze kleurtjes, ik vind het truitje gewoon goed gelukt :p  Het ging heel wat vlotter dan de trui voor Zoë, geen problemen met te kleine kap of verkeerd geknipte delen.  Tja, een mens leert van zijn fouten en maar goed ook!  De onderkant moet nog omgezoomd worden of afgewerkt met een stukje tricot of boordstof, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ga kiezen.

Aanschouw mijn model bij de kerstboom:



Tot blogs

3 opmerkingen:

  1. Mooi, ze staat met die kleurtjes vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh een leuke! En ik had het niet door van Winnie the Pooh tot ik het las :-) Ik ben hier terechtgekomen via stof de stofkes op FB en blijf gezellig plakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen