donderdag 1 november 2012

(Winter)turnpakje en hotfix

Vorige week reeds gemaakt maar vanavond pas de hotfix-steentjes erop gezet.  Ik won een pakketje van hotfixhobby via een give-away op Facebook enkele maanden geleden.  Eigenlijk schandalig dat ik er nu pas aan toe ben gekomen.  Eenmaal begonnen ging het als een speer, super gemakkelijk en leuk om met kids te doen.  Die van mij waren in ieder geval enthousiast.

Het turnpakje is in lycra-velours gemaakt en heeft lange mouwen en is gemaakt naar het patroon van Jalie.  Zoë is alvast in haar nopjes :-)


Detailfoto van de applicatie

En dan vonden we nog deze afbeelding op het www en al gauw werd een ander turnpakje het slachtoffer

Tot blogs!

8 opmerkingen:

  1. Leuk turnpakje weer! Die applicaties zijn heel mooi erop, knap gedaan! Zoë zal schitteren op haar wedstrijden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor haar wedstrijden moet ze helaas het clubturnpak aan, kan ze iets minder mee schitter maar soit :-) Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  2. Weet je misschien tot welke maat dat patroon gaat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. et voila het antwoord :-) Bedankt Wilma! 't is een super patroontje in verschillende varianten :-)

      Verwijderen
  3. Wat leuk geworden zeg! Waar koop jij die veloursstof? En is die goed elastisch alle kanten op? Ik heb moeite om die stof te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, dat rekt naar de 4 kanten goed mee. Ik kocht een hoop lycra van een dame die voor haar dochter schaatspakjes maakte en hiermee stopte. Een adresje heb ik dus niet... Als jij er eentje zou vinden laat ook maar weten want dit is wel comfortabeler met lange mouwen dan gladde lycra lijkt mij (alhoewel :-))

      Verwijderen
  4. Volgens mij verkopen ze dergelijke stof bij Pavlova in Sint Michiels Brugge. Maar de prijzen ken ik niet.
    En op het stoffenspektakel bij Samitex.

    BeantwoordenVerwijderen