maandag 26 november 2012

Overgooiertje voor Maxe

Na de 2 zussen heb ik een hele zoektocht gedaan naar een geschikt ribfluweeltje voor Maxe.  Te donker, niet fel genoeg, geen bollen,... Mevrouwtje weet wat ze wil.  Uiteindelijk zonder haar een ribfluweeltje gekocht bij Artevelde stoffen op de vrijdagsmarkt.  Niet helemaal haar zin maar toch besloot ik ermee aan de slag te gaan.  Janne zat al op hete kolen voor mocht Maxe het kleedje toch niet willen.  Het is nog wat aan de lange kant maar daar groeit ze nog wel in :-)

De eerste keer dat ik met zo'n druk motiefje werkte waardoor ik ook rekening moest houden met het doorlopen van het patroon in zijnaden en achternaad.  Ik vind het zelf heel geslaagd :-)  Ook maakte ik deze keer lintjes van de stof ipv biais te kiezen uit mijn kast, ik vind deze versie het beste geslaagd.

Uiteindelijk is ze toch overtuigd door het stofje en deed ze haar kleedje aan vandaag om naar school te gaan.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden :-)


Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen