donderdag 23 augustus 2012

lange stilte

Al eventjes geleden dat ik hier wat nieuws heb neergeschreven.  Op naaivlak ligt alles hier wat stil door de vakantie en 3 rondrennende bengeltjes hier in huis.  Wel zijn we enkele weken geleden voor 3 dagen naar Lissabon gegaan.  Op het Sancho-forum al wat tips gekregen ivm stoffenwinkeltjes aldaar.  We hebben ze ook gevonden maar de soort stoffen waren niet echt mijn stijl waardoor ik er niets kocht.  Tricot kennen ze daar precies niet...  Wel veel marktjes met handgemaakte spulletjes, zowel gehaakt, gebreid (schrijf je dat zo?), fimo, leder, ...  Ik kon er echt mijn hart ophalen en kocht dan ook 3 portemonee'tjes voor mijn meisjes ondanks dat ik het zelf ook wel kan maken.


Verder kwam we in steegje deze fantastisch mooie boom tegen, helemaal omhuld in granny's :-)  De muren van het steegje waren ook ware kunstwerkjes met verhalen in graffiti. 


Binnenkort meer creatief nieuws van mijn kant!

Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen